fredag den 17. maj 2013

Om at gøre sure pligter underholdende - for andre...!

Med dagens friske vind og en tålelig dosis gylle i luften, gik jeg i gang med at (stor)vaske eftersom begge vasketøjskurve er eksploderet.

Vi har et paraplytørrestativ, som jeg var vældig glad for - i begyndelsen...Karrieremanden og hans far købte det og valgte selvfølgelig det billigste af det billigste (det er jo bare vasketøj). Med det resultat, at tørrestativet er skræmmende tæt på at tilte hver eneste gang man hænger en skjorte på det, fordi det er vældig lavt og sat ned i et meget kort jordspyd.

Forsøgte at hænge skjorterne op, men de faldt ned, skrabede jorden og gjorde om muligt tørrestativet endnu mere skævt. Vil jo gerne sige, at jeg hurtigt erkendte, at det ikke var nogen god idé, men der gik noget tid med mig, der løb rundt efter skjorter i haven. Til stor glæde for udbryderkongen, der var tilskuer fra barnevognen.

Fandt så det andet tørrestativ frem og fik lidt skjorter op der, og så ville jeg lige hente nogle bøjler og kom tilbage til det her:



Næsten væltet paraplystativ
Væltet tørrestativ
Udbryderkonge i målrettet forsøg på at stikke af fra barnevognen - igen.

Naturligvis har vores nabo hjemmearbejdsdag
Naturligvis sidder han i stuen og kigger ind i vores have

Aldrig har jeg undgået øjenkontakter SÅ meget!

1 kommentar:

Baser sagde ...

Hej Katrine,

Det problem kender vi alt for godt, men vi har en løsning. Vores sandsække fungere perfekt som vægt på tørrestativet så det ikke flyver væk. Du kan se mere om vores sandpose her:

https://mybaser.dk/products/sandsaek-uden-hank-til-haven