tirsdag den 5. marts 2013

Om sms'er

Storesøster har feber i aften og er generelt mat i betrækket, så da hun fik ok til at sove i vores seng, var hun over and out nærmest med det samme

Lillebror har powernappet sig igennem dagen, men kl. 20 var han også endelig gået omkuld, og så var det jeg lige sendte en sms til karrieremand om, at roen havde indfundet sig, og at NU skulle jeg slappe af

Hybris dit navn er Katrine.

Karrieremand ringede, da han så sms'en for at sige godnat og god bedring. Nogenlunde samtidig med, at jeg sagde hallo, sagde lillebror imidlertid halløj (igen).

Synes ikke 5 minutters søvn burde tælle, så han fik lov at blive i vuggen, der dog lignede en fiskekutter i stormvejr, fordi han forsøgte at vende sig og at sparke dynen af -samtidig! Til sidst blev han dog så sur, at jeg tog ham op og ammede (igen igen igen).

Det var så der, storesøster vågnede og insisterede på, at hun umuligt kan sove med mindre vi deler dyne.

Så nu ligger jeg her, ved siden af varm storesøster, der har viklet arme og ben omkring mig og med vågen (amning hjalp nada) lillebror i vuggen, og ja jeg tænker jo nok, at jeg nok ikke sender nogle sms'er foreløbigt!



Ingen kommentarer: