torsdag den 14. marts 2013

Om at have mange ord, der skal ud

Et udpluk af dagens guldkorn på vej hjem fra børnehave

"Jeg har lovet at sende Haroon et fødselsdagsbrev"
"Hvornår har han fødselsdag?"
"Det ved jeg ikke, bare send det på den første sommerdag"

"Vi fik burgere i dag undtagen Rayan, fordi hun er vegetar"
"Var der ikke noget til hende?"
"Jo, men dem spiste de på Kastanjen, fordi de troede, vi var lukket, og så var der kun mad til os kødædere"

"Grrrrr" (sagt mens hun skubber mig med hovedet)"
"Hvad laver du?"
"Det må du da selv finde ud af"

"Jeg vil bo i lejlighed, når jeg bliver stor, men jeg ved ikke hvordan jeg får råd til at købe en"
"Man kan leje en lejlighed, så betaler man penge til den der ejer lejligheden"
"Stop! Jeg gider ikke det der pjat. Voksne leger ikke mor"

"Jeg er nok den allersødeste pige i verden, og far er den allersødeste far, og du er også sød mor - når du ikke siger nej"

"Hvad skal spise i aften?"
"Tærte"
"Åh nej, nej, nej"
"Sådan er det bare"
"Jamen det er bare fordi jeg kun spiser dessert nu"



Ingen kommentarer: