torsdag den 21. marts 2013

Om at have planer

Børnehaven havde jo været så sød at tilbyde, at musen kunne være der hver dag den sidste uge, hvilket jo passede fint, for så kunne jeg få ryddet lidt op i al vores skrammel (der er trods alt grænser for, hvad man egentlig synes to fremmede flyttemænd skal pakke ned).

Lavede planer i hovedet. Mandag skulle jeg igennem soveværelset, tirsdag køkken og så fremdeles.

Allerede søndag gik det galt. Begyndte at snøfte og nyse lidt. Mandag var det fuld forkølelse, så jeg afleverede musen og styrtede hjem på sofaen for at sove i stedet for at rydde op. Tirsdag var det samme - måske endda lidt værre. Vågnede så onsdag og var stadigvæk godt snottet, men kunne mærke det gik den rigtige vej. Og havde sågar overskud til at vaske tøj og støvsuge.

Onsdag aften blev jeg så ramt af noget madforgiftning og tilbragte så det meste af natten på toilettet - mere eller mindre kun afbrudt af ammepauser og genputning af musen.

Nu er det hele vist igennem systemet, men jeg tør ikke rigtig lægge flere planer

Ingen kommentarer: