søndag den 28. oktober 2012

Om kolik

Kolik tror vi ikke, at han har, MEN de sidste par dage har hans mave været meget følsom, og der har været flitsbue og tilhørende gråd, og han trives bedst på arm eller mave med en sut i munden. Og desværre går det også udover hans søvn (og dermed min) fordi han vågner med mavekneb.

Er derfor ved at undersøge, hvad jeg bl.a. skal undgå at spise og lad mig bare sige, at hvis jeg troede, at sukkersyge-diæt var restriktiv, så er det ingenting i forhold til sart-babymave-diæt, hvor bl.a. kål, spinat, bananer, citrusfrugter, bær, mælkeprodukter, chokolade og chili er forbudt.

Derudover forsøger jeg med mavemassage, cykling med hans ben og masser af rygklap, så luften kan finde vej ud.

Heldigvis kan man jo godt blunde lidt med en lille bebs på maven!



Ingen kommentarer: