tirsdag den 18. september 2012

Om fremdrift

Fik pakket den famøse taske i aften samt lavet en liste over ting, der mangler (inkl. strømper til den stakkels dreng).

Skal endvidere huske mit sukkersygekit, eftersom jeg løbende skal måle mit blodsukker under fødslen - det er jo ikke fordi jeg har andet at lave?!!

Og så overvejer jeg, om jeg overskrider en grænse for overfladiskhed ved at medbringe makeup?

Nøglen er gemt, babysædet fundet, Babysam bliver kontaktet onsdag og jeg tager en snak med jordemoderen om snacks skal være med eller uden sukker - håber lidt hun siger stor fed Marsbar til efter fødslen, men tvivler...

Og musen tror muligvis vi er på vej på ferie. Hun har i hvert fald tilbudt at pakke sin egen kuffert.

Jo jo her er fremdrift!




1 kommentar:

Lisbet sagde ...

Og er den blå Mulberry, mit øje skuer? Kun passende!