mandag den 9. maj 2011

Om at blive set


DM-prisen fortsatte med at kaste glans over mig i dag. PostDanmark sendte den største og tungeste kage, jeg til dags dato har været i nærheden af, og på vores intranet var der et stort billede af mig sammen med historien om vores præmiehøst.

Begge dele affødte en del tillykke'r - måske især kagen. Voksne er nemlig, når det kommer til stykket, meget billige til salg! Så en del høfligheder blev udvekslet mod et stykke kage med flødeskum og marcipan.

Der var dog én ting i dag, der undrede mig en lillebitte smule. Forbløffende mange mennesker lykønskede mig også med mit nye hår og især min nye hårfarve. Selvsamme mennesker har jeg både talt med og har haft møder med gennem de sidste 2 mdr, hvor jeg har været lyshåret.

Omvendt - lykønskninger for både hår og pris, skal man vel ikke kimse af - især når jeg i morgen igen er kageløs, fjernet fra forsiden og stille og roligt er på vej ud i glemslen (med mindre jeg altså farver håret blåt).

2 kommentarer:

Anna sagde ...

Stort tillykke - det er sgu godt gået!

Katrine sagde ...

Tak tak ;-)