mandag den 7. januar 2013

Om gode hverdage

Musen er tilbage i børnehave efter 3 ugers ferie. Et glædeligt gensyn for hende, hendes kompisar, og frøkenerne, der alle som én mente, at hun var da bestemt vokset i ferien. Elsker, at vi bor i et land, hvor pædagoger er frøkener, og at de selvsamme frøkener tager imod hende med knus og kram.

Karrieremand er tilbage i det jyske, så ham savner vi lidt. Især musen savner sin far, men efter en lille snak om hvorfor man tager på arbejde: penge, og hvad man bruger penge til: busfrabriken (legeland), er det lidt mere ok, at han er væk.

Lillebror sover i barnevognen efter en god lang formiddagstur. I dag skvattede han mere eller mindre i søvn i det øjeblik, han blev lagt i liften, så de 45 minutter rundt i Malmös forstæder, var jo nok mest for min skyld. Han sov bare!

Og mig... jeg tusser lidt rundt indenfor, ordner vasketøj (efter én dag uden vask, er begge vasketøjskurve fyldt til randen, jeg fatter det ikke?!!) og nyder i det hele taget, at hverdagen er vendt tilbage på den gode måde, - ikke den stressede, sygdomsramte måde som i sidste uge, men på den gode måde, hvor jeg får en time her og der til at tusse omkring.

Ingen kommentarer: