fredag den 11. december 2015

Om at pynte op til jul

Som jeg vist har skrevet flere gange, så er jeg udstyret med en familie, der er ualmindelig glad for julepynt af den Gertrud Sandske kaliber, hvorimod jeg nok godt kunne tænke mig en jul i noget skandinavisk minimalisme. Det er endnu ikke lykkes.

I går var gemalens afdeling så hjemme at spise hos os, og jeg besluttede så, at eftersom det var mig, der var taget tidligt hjem for at lave mad, så måtte jeg også have lov til at dyrke minimalismen lidt. Det varede så lige indtil min mands kolleger kom og havde den helt perfekte gave med til ham:


Vi manglede jo en selvlysende snemand mellem Kubus og Lyngby. Bemærk venligst også Ilex'en, som jeg gik det meste af Aarhus rundt efter - mest af alt, fordi jeg ingen stedsans har.

13 dage til jul, og vi har stadigvæk ikke taget hul på den store kasse med julepynt

Ingen kommentarer: