onsdag den 28. august 2013

Om at brænde nallerne

Brændte nallerne i dag - desværre ikke i nogen som helst overført betydning. Skulle tage et fad ud fra en 250 grader varm ovn, da noget gik galt med grydelappen, så jeg i ca. 2 sekunder holdt fadet med klør fem, hvilket var en usædvanlig dum idé! Dumt fordi det gør nas, dumt fordi det var højre hånd, dumt fordi netop i dag var karrieremanden taget i byen for at spise fint med kolleger.

Alle steder står der jo, at man skal skylle en forbrænding til det ikke gør ondt mere, men hvordan fanden gør man det, når...

  • To børn skal have mad, hvoraf den ene knap og nap kan ramme munden
  • Den lille skal have skiftet sin lorteble og have nattøj på
  • Den store skal have børstet tænder
  • Den lille skal ammes og puttes
  • Den lille skal lægges ned igen og igen, fordi han lige netop i aften ikke gad at sove
Måtte jo bide smerten i mig og få tingene gjort, og så har jeg så efterfølgende foreløbigt siddet  to timer med hånden i vand - hvilket skulle jeg hilse og sige er kedeligt om end heldigvis en del mindre vådt, når nu den lille endelig sover!

En skål vand, som jeg kan nå, hmmm....PJASKETID!!!


Overvejer lige nu, om der er nogle andre, jeg kan give skylden - og hvad vi kan spise af nem, kold mad de næste par dage...


Ingen kommentarer: