lørdag den 1. december 2012

Om fromager

Sidste lørdag lavede jeg citronfromage. Desværre valgte begge børn at blive hys lige der, hvor husblas og æggesnaps skulle forenes.

Serverede derfor en æggecreme med citrongeleklumper i bunden, som musen diplomatisk spurgte, om hun behøvede at spise, for de var lidt svære at tygge, hvorpå hun tørt konstaterede at hun bedst kunne lide flødeskum og ikke rigtig fromage.

Jeg ville dog ikke have det siddende på mig, at jeg havde kikset en fromage - plus der var stadigvæk 12 citroner tilbage, så i dag var der igen citronfromage på menuen.

Og ja, jeg kan da lave fromage - selvfølgelig!

Perfekt citronfromage som i de gode gamle dage med en liflig smag og duft af citroner med flødeskum på toppen



Og musen...hun kan stadigvæk kun lide flødeskum...

Ingen kommentarer: