søndag den 16. december 2012

Om ammehjerne og julegaver

Har købt alle, og jeg mener alle, julegaver på nettet i år og har fået sendt dem op til min mor, der har været tvunget til at lave et nødlager.

Gik sammen med mine kære mand igennem pakkerne. Skulle sikre, at alt var kommet, at de rigtige ting var i pakkerne osv.
Til sidst lå der en stor pakke tilbage. "Jeg har alle mine" triumferede jeg, "så du må lige selv tage den op og læse, hvem den er fra."

Så min kære mand løftede pakken op, og i samme øjeblik, som han læste "fra Samsonite" op, kom jeg i tanke om, at jeg da vist lige manglede en enkelt pakke

...fra Samsonite
...til ham

Nå men han blev da vist nok glad for sin julegave her 8 dage før tid, og han forsøgte da også nogenlunde at skjule sin skuffelse over, at ammehjernen og den fuldstændig fantasiforladte gaveindkøber (endnu en gang) slog til igen!

Ingen kommentarer: