torsdag den 5. juli 2012

Om Oddere

Da musen blev født, købte vi (selvfølgelig!) en svensk kombivogn. Klappede os selv på skulderen af det fornuftige valg. Barne- og klapvogn i samme model - se det var økonomisk. Og brugt blev vores kombivogn skam også. Faktisk så meget, at den ikke rigtig er pæn mere, og nettet nederst til ting er ubrugeligt - og det samme kan siges om både myggenet og regnslag. Og ja man kunne jo nok godt argumentere med, at vi godt kunne give vognen en hovedrengøring og købe os til reservedelene. Noget jeg er sikker på, min mand uden tvivl gør inde i sit hoved, mens han sukker over mine tanker - ikke altid bare inde i sit hoved.

MEN, for der er et stort fedt MEN. Jeg vil så ENORMT gerne have en stor barnevogn, en med plads til en lift (som vi rent faktisk savnede til musen). Jeg vil gerne have en stor klodset barnevogn, som lillemusen (kælenavnene til nr. 2 er ikke helt på plads) kan putte i til han eller hun ikke længere skal sove særligt meget middagslur.

Og det ender jo nok med en Odder Vogn - mest af alt fordi jeg forelskede mig i den, da musen var godt 4 mdr. - og siden har fantaseret om gentagende gange. Men jeg kan godt blive lidt bleg om næsen, når jeg ser priserne. Meget få ting er inkluderet, og prisen på elementære ting er latterligt høje, så inden vi har været 3 minutter i BabySam (hvor dyret sælges), er vi hurtigt på den forkerte side af 10.000 kr....?!!! For en barnevogn?!!

Og ja der sidder sikkert nogle af jer nordjyder og tænker: I kan da for h***** bare købe den billige version på Nettorvet, men nej sådan spiller klaveret ikke herhjemme. Det er enten 100% eller ingenting...



Hmm har lige opdaget der findes en Odder Zimply inkl. den ganzen molevitten til den nette sum af 8300,- kr. Det er ikke luksus-Odderen, men discount-Odderen, men det er jo krisetider både ude og hjemme, så en 90%'s løsning kunne måske være acceptabel...

Ingen kommentarer: