fredag den 6. juli 2012

Om festløver

Den lille bebs i maven holder fest i øjeblikket. Der bliver danset på livet løs med både arme og ben, og min mave hopper med små glade spjæt. Især hvis storesøster lige synger en sang, man kan danse til.

Det sker også indimellem at bebs får for meget at drikke, og så hikker både bebs og mave, indtil den lille går kold (som regel med numsen presset godt op mod mine ribben)

Storesøster elsker også fest. Hun danser løs til, hvad end iTunes byder på. Hun foretrækker børnesangene (dem kender jeg jo mor), men et frisk lille beat på "engelska" accepteres også.

Til fest hører fint tøj. Her er hun superhip, og har skabt sit eget festlook baseret på prinsekjoler og hætter fra flyverdragter. Evt. suppleret med, hvad hun lige kan fiske frem i vasketøjet.

Og ja så er der det med festlige drikke. I aften udfordrede hun mig: "Mor tror du jeg kan drikke hele glasset med saftevand?" Og ja det kunne hun. Bundede skidtet og fortsatte med sine heftige trin på dansegulvet.

Vi kan vist godt begynde at forberede os på nogle festlige år med teenagere..!



Ingen kommentarer: