tirsdag den 24. juli 2012

Om Oddere (del 2)

Det blev en Odder, og ikke den halvtriste discountmodel. Det blev en Odder Zip i sort/silver med X-Dream stel og alufælge, og vi købte lift der matcher og ekstrapakke med madrasser, dyne, regnslag og insektnet. Vi gik med andre ord all in!

Jeg fik min vilje 95% (ville egentlig helst have haft køretøjet i mørkeblå, men så blev der lige smækket 2000 kr. ekstra oveni, og selv jeg har en grænse), og min kære mand skal roses for, at det faktisk har været forbløffende lidt, han har brokket sig.

Og så må vi lige se på, om ikke mormor og morfar kan få en sponsorplade placeret et eller andet sted på lillebrors luksuskøretøj - uden deres bidrag havde der i hvert fald nok været lidt flere diskussioner - selvom jeg nok havde fået min vilje alligevel

Ingen kommentarer: