fredag den 20. december 2013

Om at vågne på den hårde måde

Lillebror var første mand ud af fjerene her til morgen. Han sad mellem jakkesættet og jeg i sengen, hvor han skiftevis prøvede at putte med os og vække os. Til sidst blev han dog så sur på vores manglende evne til at vågne rigtigt op og lege, at han i arrigskab kastede sig tilbage i en flitsbue. Heldigvis kun noget han gør i sengen, ubegavet er han ikke. Uheldigvis var mit hoved og mit kindben i vejen for hans lillebitte men forbløffende stenhårde hoved.

Det gjorde ondt på ham, og det gjorde ondt på mig. Faktisk gjorde det så ubeskriveligt nas, at jeg begyndte at græde fuldstændig instinktivt. Det fik banditten til at stoppe sit hyl og forsøge at putte sin sut i munden på mig, så vi kunne komme videre i dagens program.

Render nu rundt med et kindben, der er ømt, varmt og rødt. Er ret sikker på, at jeg kunne få jakkesættet i problemer, hvis jeg ville. Er for en gangs skyld glad for, at der ikke er nogle jobsamtaler i den nærmeste fremtid - og at jeg er kvinde og ejer af makeup!



Ingen kommentarer: