onsdag den 29. januar 2014

Om at være sexet husmoder

"Hvad pokker er det, du har på trøjen?!!" spurgte jakkesættet, da han kom hjem ved 20-tiden

"Øhh...nå jo det er banan fra i morges, og så har Oscar også pudset lidt næse i mig" sagde jeg, mens jeg kiggede nedad min en gang sorte nu mere grå trøje med sporadiske hvide pletter fra skulder til mave

"Og hvorfor har du mine strømper på, og hvorfor sidder den ene så mærkeligt?"

"Ahhm...Det var nok lidt fordi, jeg ikke lige gad at finde mine i morges, og så hev Oscar i dem på et tidspunkt" svarede jeg en smule skyldbetynget, mens jeg kiggede ned på et par fødder i multifarvede sokker, hvoraf den ene var hevet delvis af.

Opdagede efterfølgende, at jeg havde lidt ketchup siddende i mundvigen

Kan kun forestille mig, hvor stor en glæde, det er at komme hjem til mig efter en lang hård dag på arbejdet, og så glemte jeg helt at nævne for ham, at jeg ikke lige nåede i bad i morges...

Ingen kommentarer: