torsdag den 5. september 2013

Om den allerførste kæreste

"Må Rasmus T komme med mig hjem i dag. Vi er nemlig kærester"

Må ærligt indrømme, at den kom som et lyn fra en klar himmel, og jeg har en mistanke om, at havde bedsteveninden Sophia ikke haft maveinfluenza, var det nok ikke blevet til noget med Rasmus T, men fred være med det.

Spurgte lidt ind til, hvorfor den allerførste kæreste blev Rasmus T og fik følgende svar:

"Altså mor, jeg har ledt og ledt efter en kæreste, men der var ikke nogle drenge, der duede, indtil jeg snakkede med Rasmus T. Han er stille og rolig ligesom mig [øh?!], han er god til bordteater, han lugter ikke af makrel, og så er det okay, at jeg bestemmer det meste".

Mener han er en udemærket første kæreste, også selvom hun har meddelt, at når Sophia er tilbage, så er det ikke sikkert, hun gider Rasmus T mere.

1 kommentar:

Shm sagde ...

Fantastisk måde at vælge kæreste! Ham ville jeg også have snuppet!