mandag den 19. november 2012

Om overskud

"Nå Katrine, er du sådan en mor, der lige bager en gang pandekager med en baby på armen?"

"Jamen det er jeg da. Faktisk lavede jeg min helt egen variant med revet appelsinskal i dag. Min datter elskede dem!"

Skønt! Sikke et overskud. Du har måske også lige ryddet op?"

"Øhm, tjoo, ja... Gælder det hvis man tog 2 gafler ud af opvaskemaskinen?"

"Ja ja, man kan jo heller ikke nå det hele, når man skal ud af døren med to børn"

"Jo det er jo nok rigtigt nok...altså nu er det bare sådan, at jeg var så træt i morges, at jeg valgte at sove længe sammen med ungerne"

"Jamen det er da dejligt at have muligheden, så kunne I jo også gå en tur i det dejlige vejr"

"I princippet ja, men vi er ligesom aldrig kommet ud af nattøjet i dag, så vi har nok mest bare hygget os under dynerne"

"Det lyder da også meget hyggeligt. Har I så bare leget og læst bøger hele dagen?"

"Det har vi skam gjort - noget af tiden. Jeg har så godt nok sovet en lille smule, mens den lille sov, og den store spillede på iPad'en"

"Sig mig...Har du overhovedet lavet noget som helst i dag Katrine?!!"

"Bagt pandekager..."



1 kommentar:

Marie sagde ...

Jeg synes klart, at prioriteringerne lader til at være i orden! Hurra for pandekager!!! ;-)