fredag den 30. september 2011

Om at skulle rejse

Lige nu sidder jeg i Lufthavnen og venter spændt på flyet til Zürich som er første stop på vejen til Boston.

Nu er jeg jo ikke jordens mest afslappede menneske - og slet ikke når jeg skal flyve, så derfor sidder jeg her nu og skal vente en time inden jeg kan boarde (og så har jeg altså spist frokost). Ville nogle gange ønske at jeg var en cool afslappet business something der bare valsede igennem til gaten. Det er jeg ikke...! Til gengæld var der ingen kø ved Swiss Air.






Ville egentlig have vinket på billedet, men jeg er omgivet af meget alvorlige jakkesæt - så det blev dette meget alvorlige billede

Vi snakkes ved fra Boston

1 kommentar:

Marie sagde ...

Jeg er nu altså også bedst til god tid i lufthaven... men vi er selvfølgelig også i familie.

Ha' en super fantastisk tur søde søs.

KNUS