mandag den 15. juli 2013

Om tøseture

Først var jeg gravid med kvalme, så var jeg gravid med bækkenløsning, og så var jeg bare enormt gravid. Derefter har der mere eller mindre altid været en lillebror lige i nærheden af undertegnede. Så det er måske naturligt nok, at fars stjerne lyser allermest på den stores himmel.

I dag fik jeg dog mulighed for at genvinde tabt terræn på vores tøsetur, der var strengt forbudt for drenge, og ja jeg spillede beskidt!

Hun fik pølsehorn til frokost og slik til filmen (for ja vi var da også i biografen). Vi købte tøj, legetøj, og jeg lod mig lokke til BuildABear, der er kvalmende og kommercielt, men nøj hvor hun elskede det.

Og selvom hun skreg far, da vi steg af toget (en anden af mine fordele) tror jeg på, at jeg har flyttet en lillebitte smule. Hendes far spurgte i hvert fald her til aften, om hun havde savnet ham, hvorpå hun svarede: "Jo, nej ikke særligt meget"



Ingen kommentarer: