lørdag den 8. oktober 2011

Om Harvard

I troede nok lige, at det var slut med Boston-billeder, men eftersom jeg torsdag ENDELIG havde dagen for mig selv, tog jeg på udflugt i bydelen Cambridge, der huser hele to verdenskendte universiteter:  Harvard og M.I.T. - og så var der jo lige en ordentlig luns billeder

Vejret var fantastisk, og jeg brugte godt 1½ time på bare at sidde i Harvard Yard med en god bog og så ellers bare nyde de historiske omgivelser. Sandsynligheden for at jeg kommer der igen, er nok ret mininal, men selvfølgelig kan poden på et tidspunkt overveje at skifte ambitionen om et liv med blå blink til noget mere tørt og teoretisk (har købt en lille Harvard-trøje til hende for at skubbe i den rigtige retning host host)

Her kommer lidt billeder...

Harvard Yard med masser af flotte bygninger og gamle træer

Statue af John Harvard, som universitetet er navngivet efter
Alle studerende er henne at røre ved hans tå for 'good luck'

Inspirerende bygning at studere i
(selvom den sikkert er dødvarm om sommeren & hundekold om vinteren)

Harvard Yard

Mig & Harvard

På MIT er linjerne anderledes hårde

På MIT studerer man naturvidenskab
- det kan man godt fornemme i arkitekturen

Alt er helt firkantet - selv taget!

Ingen kommentarer: