torsdag den 6. oktober 2011

Om at slappe af

Konferencen sluttede i dag, og der er heller ikke rigtig flere sociale arrangementer tilbage - eller dvs. jeg sneg mig udenom den faste eftermiddagsbar, sagde nej tak til at gå ud og spise hummer i aften og har ikke meldt mig til at se på hvaler i morgen. Uanset hvad har jeg i hvert fald haft en frieftermiddag og friaften.

Købte en bagel, en cola og en ordenlig pose m&m's, som jeg har spist på hotelværelset, som en anden huleboer. Og nu står den på amerikanske serier og masser af tv-reklamer.

Har næsten pakket kufferten til i morgen og ekstratasken med tøj til mand og barn - og mine nye sko, så jeg kan bare slappe af, og er selvfølgelig fuldstændig rastløs nu. Har åbenbart glemt, hvordan man slapper af efter arbejde.

I morgen venter 8 timers flyvetur, hvor man ikke kan lave så meget andet end at slappe af, så der bliver jeg uden tvivl også rastløs, men satser på at jeg forhåbentlig kan sove lidt, så jeg ikke vender hjem som en zombie!



Ingen kommentarer: