lørdag den 1. oktober 2011

Om at rejse meget langt væk

Så er jeg ankommet til Boston efter en MEGET lang flyvetur over Atlanten. 8 timer i et fly er meget lang tid. Og så var Economy Class ret meget Economy med begrænset benplads og små sæder (især når personen foran lagde sit sæde ned, hvilket min gjorde i 3-4 timer).

Ankom på hotellet kl 22 lokal tid efter 1 time i kø hos de amerikanske immigrationsmyndigheder, og så pakkede jeg ud, konstaterede hvad jeg havde glemt, tog et bad og så gik jeg i seng kl. 23 - så jeg har gjort hvad man skal i forhold til jetlag - og jeg vågnede da heller ikke kl 4 plingvågen. Vågnede kl 6.30 af mig selv - men føler mig ikke helt udhvilet. Måske kan jeg nuppe en eftermiddagslur...

I dag går turen til outlets, så nu skal der shoppes igennem, inden min konference for alvor begynder i morgen.



Location:Boston

Ingen kommentarer: