lørdag den 6. juli 2013

Om at holde så meget fri, at hjernen slår fra

Fik liv at holde fri fra jobbet som mor i dag. Min lillesøster tog mig under sine vinger og så stod den på brunch, shopping, frokost og lidt mere shopping, inden jeg hoppede på toget tilbage til provinsen, hvor især den store, som ellers aldrig gider mig, krammede mig igen og igen - og erklærede, at hun var ramt af morsyge.

Indrømmet dagen havde måske været lidt sjovere, hvis ikke jeg til vores brunch, formåede at spærre mit Dankort, fordi jeg lige pludselig ikke længere kunne huske min pinkode og tastede forkert ind tre gange. Ved ikke lige, hvad der skete der - udover jeg enten tænkede for lidt eller for meget.

Heldigvis stod lillesøster klar med sit kort, så jeg både kunne købe samvittighedsgaver til ungerne og en masse til mig selv, som jeg åbenbart manglede.

Aarhus er nemlig en rigtig fin by med masser af fine butikker, og jeg glæder mig til, at min kære mand og jeg sammen kan slendre, spise og shoppe derinde. Jeg skal bare lige huske min pinkode igen

Nordea og jeg er blevet enige om, at hvis jeg lige sover på det, så kommer tallene nok til mig igen, så de har åbnet kortet igen, og hvis jeg stadigvæk ikke kan huske, må jeg jo bestille nyt kort og kode. Det skal jeg alligevel med mit MasterCard, som jeg heller ikke kan huske koden til...



Ingen kommentarer: