onsdag den 1. maj 2013

Om natteroderi

Kl. 01.15: Storesøster står anklagende i soveværelset: "Far puttede mig aldrig!"

Kl. 01.16: Går søvndrukken ind på hendes værelse og putter hende. Sidder og venter, mens hun falder i søvn.

Kl. 01.20: Lillebror vågner og vil have mad (efter 6 timer uden, er det faktisk ok).

Kl. 01.21: Forsikrer Storesøster om, at jeg kommer tilbage om et øjeblik

Kl. 01.22: Karrieremand snøvler i søvne: "Tror han er vågen", da lillebror sparker ham og skriger samtidig

Kl. 01.35: Putter lillebror og bevæger mig ind til storesøster som lovet.

Kl. 01.37: Vækker storesøster, da jeg i mørket får sparket en Barbie tværs over gulvet.

Kl. 01.45: Lister endelig i seng

Kl. 01.50: Er nu vældig, vældig vågen og tænder for sitcom på iPad



Kl. 01.55 tænker på alt muligt og beslutter mig for at skrive det her blogindlæg

Ca. 02.03 (estimat): Skvatter i søvn med smartphone i hånden

Ingen kommentarer: